TaxMachine dla biur rachunkowych

Na początku roku dodaliśmy nową wersję programu TaxMachine dla biur rachunkowych.

TaxMachine w wersji dla biur rachunkowych posiada szereg dodatkowych funkcji ułatwiających pracę w firmach zajmujących się usługami księgowymi, w tym:

  • fakturowanie usług księgowych,
  • rozrachunki z klientami,
  • wysyłanie powiadomień na temat podatków i podsumowań podatkowych,
  • wysyłanie powiadomień na temat składek ZUS (tylko dla działalności jednoosobowych obecnie),
  • weryfikacja statusów VAT klientów i wysyłanie powiadomień na ten temat,
  • wysyłanie dowolnych wiadomości,
  • dodatkowe właściwości i opcje filtrowania dla klientów.

Funkcje te nie mają zastosowania poza firmami świadczącymi usługi księgowe, z tego też powodu są dostępne dopiero po aktywacji klucza licencyjnego w wersji dla biur rachunkowych. Nie są też dostępne w wersji niezarejestrowanej.

Opis dodatkowych funkcji znajduje się w nowej witrynie dokumentacyjnej, link do tego tematu:

https://pomoc.taxmachine.pl/TaxMachine-dla-biur-rachunkowych.html

 

Ulepszenie licencji z wersji profesjonalnej do wersja dla biur znajduje się na:

https://sklep.taxmachine.pl/ulepszenia-licencji/19-ulepszenie-taxmachine.html#/42-ulepszenie-z_wersji_profesjonalnej_do_wersji_dla_biur_rachunkowych

Nowa witryna dokumentacyjna

Uruchomiono nową witrynę z pomocą do programu na stronie:

https://pomoc.taxmachine.pl

Strona ta nie jest jeszcze w pełni gotowa, brakuje opisów niektórych funkcji, ale zawiera wiele zaktualizowanych tematów, a spis treści, indeks i opcja wyszukiwania ułatwia odnalezienie informacji. Treść nowej pomocy będzie w najbliższych miesiącach systematycznie uzupełniana i aktualizowana, chcemy na niej stworzyć kompletny i aktualny przewodnik po programie.

Propozycje tematów do dodania można zgłaszać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ulepszenia w zakresie wysyłki wiadomości

Dodano możliwość wpisywania wielu adresów e-mail w polach okien edycyjnych, w tym w oknie edycji firmy, właściciela, pracownika. Adresy rozdziela się przecinkami. Wysyłka odbywa się na wszystkie podane adresy w ramach danej kategorii adresów, można więc do fakturowania czy wysyłki powiadomień podatkowych podać wiele adresów i wiadomości, odpowiednio związane z fakturowaniem lub podatkami, będą wysyłane na wszystkie te adresy. Zmiana ta dotyczy głównie wysyłki masowej w wersji dla biur rachunkowych, ale w wersjach niższych też ma zastosowanie przy wysyłce pojedynczych wiadomości.

W polu adresu podatkowego (do JPK) firmy tylko pierwszy adres jest brany pod uwagę przy tworzeniu JPK.