Sprzedaż licencji i innych usług TaxMachine, faktury

Pytania w sprawie nabycia licencji, aktualizacji, dodatkowych stanowisk do licencji lub innych usług, a także w sprawie faktur za nasze usługi:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zamówienia prosimy składać na stronie: https://sklep.taxmachine.pl

Pomoc - zgłaszanie problemów z programem, pytania na temat jego obsługi

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgłaszając problem z programem prosimy o dokładne opisanie na czym on polega. Prosimy także podać wersję systemu operacyjnego oraz dokładną wersję zainstalowanego programu, numer wersji składa się z 4 liczb oddzielonych kropkami i jest podany na dole głównego okna programu na pasku statusu.

Dokumentując problemy prosimy załączyć zrzuty ekranu. Np. w razie problemów z księgowaniem należy załączyć zrzut ekranu z okna księgowania, okna edycji rejestru VAT dla VAT-owców wybranego w księgowaniu, dla problemów z generowaniem e-deklaracji przesłać deklarację w pliku itp.

Zrzuty ekranu z raportów i wszelkie inne zrzuty które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu. Pomocne mogą być także filmy nagrane np. telefonem lub jednym z darmowych programów do nagrywania filmów z pulpitu (np. Screen Recorder Pro For Win10).

W razie problemów z deklaracjami czy plikami JPK prosimy je załączać w załącznikach jako pliki .tmdb, .json lub .xml, podobnie dla e-deklaracji. Raporty w postaci arkuszy kalkulacyjnych lub zapisane w postaci PDF także mogą być pomocne.

Prosimy o dostarczenie wszelkich materiałów, związanych bezpośrednio lub pośrednio z problemem, mogących pomóc w jego rozwiązaniu. Pomocne mogą być także logi z wykonania programu, link do nich jest dostępny w programie na zakładce "Konfiguracja", menu "Katalogi programu".

Przekazując kompletny opis mogą Państwo otrzymać rozwiązanie problemu w możliwie najkrótszym czasie. Rozwiązanie problemu, dla którego nie podano szczegółowych informacji, zajmie dużo więcej czasu lub nie będzie możliwe.

Zrzuty ekranu najlepiej wykonywać z użyciem darmowego programu Greenshot: https://getgreenshot.org/. Program ten pozwala na łatwe wykonywanie zrzutów dowolnego fragmentu ekranu. Do nagrywania filmów można użyć np. Screen Recorder Pro For Win10, ta darmowa aplikacja jest dostępna w sklepie Microsoft Store na Windows 10.

Inne sprawy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt telefoniczny

793 844 724

Prosimy o nie dzwonienie w razie zgłaszania problemów z programem, należy je zgłaszać e-mailem zgodnie z procedurą opisaną wyżej. Rozwiązanie złożonych problemów rzadko jest możliwe bez przesłania dodatkowych materiałów.

Dane firmy

NEONET CONSULTING S.C.
ul. Gajowa 31
42-229 Częstochowa
NIP: 5732407471

Numer rachunku bankowego mBank SA do przelewów za zamówienia

37 1140 2004 0000 3502 2475 8443

Numer rachunku bankowego otrzymują Państwo także w wiadomości ze sklepu po złożeniu zamówienia.