Najważniejsze zmiany wprowadzone w ostatnim czasie to:

  • w wersji profesjonalnej i dla biur rachunkowych ulepszono system autoryzacji dostępu, dodano możliwość definiowania roli wymaganej dla dostępu do firm i do właścicieli,
  • w wersji dla biur rachunkowych dodano opcję planowania, wysyłania powiadomień i wykonywania podwyżek,
  • w wersji dla biur rachunkowych w widoku firm, lat i miesięcy podatkowych dodano pola z ilością księgowań, w tym także średnią ilością księgowań dla firm i lat,
  • w wersji dla biur rachunkowych ulepszono obsługę własnych szablonów e-mail, do tej pory wymagane było zdefiniowanie własnego katalogu z szablonami, obecnie własne szablony można umieszczać w katalogu szablonów predefiniowanych, ułatwia to tworzenie szablonów bowiem nie trzeba się przejmować prawidłowością ścieżek do dołączanych plików .CSS lub .JS, wystarczy skopiować predefiniowany szablon i wprowadzić własne zmiany, szablon pojawi się w oknie edycji biura rachunkowego,
  • w wersji dla biur rachunkowych do listy szablonów w oknie edycji biura rachunkowego dodano wybór szablonu dla wiadomości z podwyżką,
  • w wersji dla biur rachunkowych dodano możliwość samodzielnego wstawiania do wiadomości e-mail odnośników do dowolnych plików udostępnianych przez TMWeb, jest to przydatne w przypadku dodawania dodatkowych załączników przed wysyłką wiadomości lub w razie konieczności zmiany treści załącznika,
  • w wersji dla biur rachunkowych zwiększono rozmiar dokumentów udostępnianych przez TMWeb do 1 GB,
  • ulepszono mechanizm jednorazowej aktualizacji pozycji księgowych o pola wymagane w wersji dla biur rachunkowych, zdarzało się zapętlenie tej aktualizacji w przypadku baz zawierających drobne nieścisłości strukturalne.

Promocja na ulepszenia licencji

Przypominamy o promocji na ulepszenie licencji, wpisując kod rabatowy 3J4V8TLM naliczony zostanie rabat 50%. Kod jest ważny do końca stycznia 2025 i dotyczy wszystkich rodzajów ulepszeń.