Dodano możliwość wysyłki wiadomości e-mail z załącznikami bezpośrednio z programu. Wysyłka odbywa się z poziomu okna formularza lub z okna podglądu wydruku.
Okno wiadomości umożliwia redagowanie wiadomości i dodawanie dodatkowych załączników.
Domyślny adres do wysyłki pobierany jest z danych firmy, właściciela lub pracownika w zależności od tego jaki dokument jest wysyłany i gdzie był zapisany lub wydrukowany. W przypadku faktur domyślny e-mail jest pobierany z kartoteki kontrahenta, ale tylko wtedy gdy był wybrany z listy, jeżeli dane wpisano ręcznie lub pobrano z REGON to domyślny adres nie pojawi się.
W opcjach dodano zakładkę z ustawieniami wysyłki, należy tutaj podać dane serwera poczty wychodzącej, można też zdefiniować domyślny nagłówek i stopkę wiadomości.
Prosimy pamiętać o tym, że niektórzy dostawcy poczty (np. gmail) domyślnie blokują wysyłkę przez SMTP i najprawdopodobniej trzeba będzie ją odblokować w opcjach konta pocztowego jeżeli nie korzystano to tej pory z innego "zewnętrznego" programu pocztowego.